جستجو
Close this search box.

طراحی داخلی کلینیک زیبایی در تهران

فهرست مطالب

طراحی-داخلی-کلینیک-زیبایی-در-تهران

طبیعی است که طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای درمانی و بهداشتی به خصوص کلینیک های زیبایی از جمله کلینیک پوست و مو از اهمیت بالاتری برخوردار است.

در طراحی داخلی کلینیک زیبایی در تهران باید فضا به گونه ای طراحی شود که فضا بسیار زیبا و دلنشین باشد.

بعد از اینکه بررسی های بازسازی انجام شد و باید های کار را متوجه شدیم به طراحی می پردازیم که در این قسمت اول باید در طراحی سلیقه کارفرما و اعضای خانواده را بدانیم و طبق آن و خوب سلیقه طراح کار طراحی انجام شود و خوب در هر مرحله که طراحی انجام میشود به کارفرما نشان داده شده و در صورت تایید ادامه طراحی انجام می شود.

 

طراحی-داخلی-کلینیک-زیبایی-در-تهران

طراحی داخلی کلینیک زیبایی در تهران

توجه داشته باشید که طراحی داخلی کلینیک زیبایی در تهران از این جهت اهمیت دارد که افرادی که به این مراکز مراجعه می کنند بسیار به ظاهر خود اهمیت میدهند بنابراین برای جلب اعتماد مشتریان نیاز است که دکوراسیون کلینیک زیبایی در تهران بسیار اصولی و تخصصی اجرا شود.

یکی از بخش های بسیار مهم در اجرای دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی در تهران سقف ها هستند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

اگر سعی دارید که مراجع کنندگان دچار خستگی نشوند و به دنبال تغییر هستید بهترین و به صرفه ترین تغییر بازسازی و تغییرات در سقف است.

مبلمان نرم و داشتن گیاهان زنده و همچنین نور های تزئینی می تواند بسیار موثر باشد.

توجه داشته باشید که طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق معاینه نیز بسیار اهمیت دارد.

توجه داشته باشید که این جزئیات کوچک هستند که باعث تفاوت میان شما و دیگران را ایجاد میکند.

شما می توانید با مبلمان و لوازم کوچک شخصیت کلینیک خود را بالا ببرید و همچنین با گذاشتن گیاهان زنده و زیبا در کنار مبلمان زیبایی کلینیک را افزایش دهید.

همانطور که گفته شد نورپردازی از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند زیبایی کلینیک را دو چندان کند.

طراحی اتاق ویزیت کلینیک زیبایی

یکی از بخش های بسیار مهم در طراحی کلینیک زیبایی در زعفرانیه اتاق ویزیت بیماران می باشد.

توجه داشته باشید که طراحی اتاق ویزیت بیماران طبق همان اصول و مفهوم ورودی است یعنی باید حس اعتماد و آرامش را به مراجعه کننده وارد کند.

به عنوان مثال می توانید در این بخش از چوب یا رنگ های مشکی و یا سفید استفاده کنید.

آینه بزرگ می تواند یکی از ایده های بسیار موثر در اتاق ویزیت باشد.

 

طراحی-داخلی-کلینیک-زیبایی-در-تهران

یکی از بخش های مهم در طراحی داخلی کلینیک زیبایی در تهران  تهویه و نورپردازی کلینیک جزو بخش های بسیار مهم می باشد که امروزه کمتر به آن توجه می شود.

از دیگر بخش های بسیار مهم اتاق انتظار است که این بخش اولین بخشی است که بیمار با آن مواجه می شود که باید به درستی و اصولی طراحی و دیزاین شود تا بیمار در مدت زمان حصور در آن بخش احساس سلامتی و تندرستی و آرامش کند.

علت مهم بودن سقف چیست؟

در مراکز درمانی پوست و مو به دلیل اینکه بیمار درحالت درازکشیده قرار دارد بهترین گزینه تغییرات در کلینیک سقف می باشد که پتانسیل بالایی دارد.

اگر نمی توانید در سقف های خود تغییرات ایجاد کنید می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی در سقف کلینیک استفاده کنید.

طراحی داخلی کلینیک زیبایی در تهران

درباره ما

گروه مهندسی آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل، طراحی ساخت ویلا و بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری آماده خدمات ر رسانی می باشد.

آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که  با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن سابقه درخشان در صنعت ساختمان و داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی می باشد .

021-22019546

021-22875936

021-22875924