جستجو
Close this search box.

بازسازی منزل در ظفر

فهرست مطالب

بازسازی منزل در ظفر

بازسازی منزل در ظفر به دلیل اینکه این محله جزو محله های قدیمی تهران محسوب می شود  و از بافت فرسوده نیز برخوردار است بسیار اجرا می شود.

امروزه اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل دیگر مختص برخی از مناطق خاص نیست و امروزه در تمامی مناطق از جمله تهران در حال اجرا می باشد.

بازسازی منزل در ظفر نیز اغلب به دلیل تنوع و تغییرات در سبک دکوراسیون داخلی اجرا می شود.

یکی دیگر از بخش های مهم در صنعت ساختمان طراحی نما می باشد که از مهمترین بخش های ساختمان محسوب می شود و  به نوعی  هویت ساختمان را بیان میکند.

اغلب ساختمان ها به مروز کیفیت، استحکام و امنیت خود را از دست میدهند و برای سکونت باید از اقدامات بازسازی ساختمان استفاده کرد.

مرمت، بازسازی و ترمیم ساختمان و همچنین تغییر دکوراسیون داخلی منزل میتواند مشکلات ناشی از فرسودگی اجرای داخلی و خارجی ساختمان و سازه کمک کند.

بازسازی منزل در ظفر

 

بازسازی منزل در ظفر

پس از گذشت مدتی از ساخت ساختمان باید به آن رسیدگی کنیم که این امر باتعمیر و بازسازی و نوسازی انجام می شود.

بازسازی منزل در ظفر به عملیاتی گفته می شود که به منظور برطرف کردن مشکلات بخش های مختلف سازه یا افزایش بصری ساختمان انجام می شود.

امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه های ساخت و ساز بهترین گزینه اجرای بازسازی منزل می باشد که در مقایسه با هزینه های ساخت و ساز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

همانطور که میدانید امروزه اجرای بازسازی منزل اغلب در منطقه یک تهران اجرا می شود به همین دلیل گروه مهندسی آتیس سازه سعی در ارائه خدمات بهتر در این منطقه را دارد.

بیشتر پروزه های آتیس سازه در منطقه یک تهران اجرا شده است .

بازسازی منزل در ظفر

طراحی داخلی نیز یکی از مهمترین خدمات آتیس سازه می باشد که گروه آتیس سازه به جهت رضایت کارفرما آفر هایی را در جهت طراحی داخلی ارائه میدهد و هدف ما رضایت شما می باشد.

طراحی نما در ساختمان اهمیت بالایی دارد شما تصور کنید که یک ساختمان از بهترین متریال و تجهیزات ساخته شده است اما فاقد نما باشد در این صورت نه زیبایی دارد  و نه نقش مهمی در شهر یا بافت شهری دارد .گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن مهندسان و متخصصان با تجربه در طراحی و اجرای نما خیال شما را از داشتن تیم متخصص راحت میکند.

بازسازی منزل در ظفر نیز اغلب از سبک های رومی و کلاسیک و نئو کلاسیک بسیار استفاده می شود.

یکی دیگر از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی نقاشی ساختمان است که امروزه نقاشی ساختمان جایگزین کاغذ دیواری شده است.

نقاشی ساختمان نیز یکی از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی است که با اجرای آن باعث زیبایی دو چندان خانه  می شود.

یکی از پر طرفدار ترین رنگ های نقاشی ساختمان رنگ آکریلیک می باشد که بسیار طرفدار دارد و به دلیل اینکه بسیار راحت انجام  می شود و همچنین به دلیل تنوع رنگی بسیار بالا بسیار محبوب است.

رنگ آکریلیک به دلیل اینکه بر پایه آب است بو ندارد و سریع خشک می شود و بر روی هر سطحی قابل اجرا است

یکی دیگر از خدمات آتیس سازه اجرای تخصصی کناف و سقف کاذب است .

کناف به صفحات روکش دار و عمدتا گچی گفته می شود که امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار اجرا می شود.

کناف به دلیل اینکه ظاهر زیبایی دارد و همچنین تنوع بالا و سرعت نصب سریع است بسیار طرفدار دارد.

بازسازی منزل در ظفر

کناف همان نسل جدید گچ است که در تمام بخش های مختلف ساختمان استفاده می شود.

از مزایای استفاده از کناف میتوان به عایق بودن، مقاوم در برابر زلزله، مقرون به صرفه، مسیر عبود تاسیسات و مهمترین آن بهینه سازی حرارتی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی اشاره کرد.

نقاشی دکوراتیو چیست؟

خدمات دیگر گروه آتیس سازه نقاشی دکوراتیو است  که بسیار طرفدار دارد و در حال اجرا است.

بسیاری از مردم تصورات محدودی در زمینه نقاشی منزل دارند و برای راحتی کار معمولا از رنگ های روشن استفاده میکنند  در صورتی که یک محیط میتواند تنها با لایه های ساده ای از یک رنگ مناسب کاملا تغییر چهره بدهد.

رنگی که کاملا مناسب با کارکرد آن محیط، اکسسورها و وسایل آن باشد.

ما تضمین میکنیم که با انتخاب رنگ مناسب نقاشی دکوراتیو که امروزه با رشد علم و تکنولوژی جایگاه متفاوتی بدست آورده است بسیار هیجان زده و ذدوق زده خواهید شد.

امروزه نقاشی دکوراتیو به اشتباه مترادف  با پتینه کاری استفاده می شود در صورتی که یکی از بخش های نقاشی دکوراتیو پتینه کاری به معنای کهنه کاری است.

بازسازی منزل در ظفر

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936