جستجو
Close this search box.
طراحی-داخلی-در-هفت-تیر

طراحی داخلی در هفت تیر

در این مقاله می خواهیم در مورد سبک نئو کلاسیک و مدرن صحبت کنیم که طراحی داخلی در هفت تیر اغلب در سبک های نئو کلاسیک و مدرن اجرا می شود.

طراحان داخلی گروه مهندسی آتیس سازه برای این که بتوانند یک اتاق نشیمن را به زیبایی دکوراسیون داخلی کنند سبکی متناسب با افراد حاضر در خانه را در نظر گرفته و به کار می برند.

انتخاب یک سبک طراحی مناسب برای محیط زندگی و به خصوص اتاق نشیمن که بیشترین استفاده را دارد بیشتر از هر چیزی به علایق و سلیقه شخصی اعضای خانه بستگی دارد.

همه ما در مورد سبک های دکوراسیون کلاسیک و مدرن چیز های زیادی می دانیم.

اینکه در سبک دکوراسیون کلاسیک جزئیات بسیار مهم هستند و استفاده از وسایل سلطنتی و مجلل چزو اصول این سبک می باشد.

اما در سبک دکوراسیون مدرن هرچه ساده تر و خلوت تر باشد بهتر است .

 

 

طراحی داخلی در هفت تیر

طراحی داخلی در هفت تیر

اگر می خواهید دکوراسیون داخلی منزل شما ظریف و جاودانه باشد سبک نئو کلاسیک بهترین و جذاب ترین طراحی داخلی برای خانه شماست.

سبک دکوراسیون نئوکلاسیک طبق دکوراسیون خانه های یونان و رم که کلاسیک بوده طراحی شده است.

در سبک دکوراسیون نئو کلاسیک از قرار دادن وسایل تجملاتی خودداری کنید.

مبلمان های ندو کلاسیک اغلب از نوع استیل هستند و ساختاری چوبی و یا فلزی با رنگ های طبیعی دارند.

نحوه بزرگتر کردن فضای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن نخستین فضایی است که بازدید کنندگان از منزل شما هنگامورود با آن موجه خواهند شد و این فضا احساس مهمانان ما را در مورد سایر فضا های منزل شما شکل خواهد داد.

همچنین اتاق نشیمن شما فضایی است برای گذراندن اوقات فراغت خانواده و دوستان می باشد.

طراحی داخلی در هفت تیر

برای بزرگتر نشان دادن فضا به طور معمول هزینه زیادی باید متحمل شد اما راه های زیادی برای بزرگتر نشان دادن وجود دارد که اجرای آن آسان خواهد بود.

اوملین قسمت که بسیار موثر در بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن است کف آن است.

کف بخش مهمی از مساحت خانه را در بر می گیرد.

از چوب یا فرش به عنوان کفپوش در فضای نشیمن و در مجاورت اتاق ها استفاده شود تا فضا به لحاظ بصری گسترش یافته و روندی در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد کند.

یکی دیگر از بخش های مهم در بزرگتر کردن فضای نشیمن استفاده بهینه از دیوار ها می باشد.

با استفاده از دکوراسیون مناسب اتاق نشیمن و تاکید بر ارتفاع دیوار نگاه بیننده به سمت بالا حرکت کرده و فضا بزرگتر به نظر خواهد رسید.

برای تحقق این امر پرده هایی به ارتفاع سقف تا نزدیک به سقف نصب کرده و از قفسه های کتاب بلند استفاده کنید تا نگاه میهمانان را به سمت بالا حرکت دهید.

از آینه ها برای انعکاس نور استفاده کنید.

آینه ها دیوارها را به اطراف هل می دهند ونور را منعکس می کنند.

طراحی داخلی در هفت تیر

در نتیجه فضا بزرگتر به نظر خواهد رسید.

از استفاده از دیوارهایی که به طور کامل با آینه پوشیده شده اند اجتناب کنید زیرا ممکن است فضا را مبهم و پیچیده کند و از زیبایی فضا بکاهد.

در عوض از آینه بزرگ قاب شده که بررروی زمین قرار میگیرد استفاده کنید و یا تعدادی آینه کوچکتر را در کنار هم روی دیوار نصب کنید.

نقطه کانونی طراحی استفاده کرد و مبلمان را با توجه آن چیدمان کنید.در چنین شرایطی حتی میتوانید تلویزیون را در اتاق های دیگری قرار داده و در سالن نشیمن دکوراسیون متفاوت اجرا کنید.

تفاوت طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی

اکثرا بر این باور هستند که طراحی دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی یکسان است در صورتی این دو حرفه کاملا متفاوت نسبت به هم هستند .

در طراحی دکوراسیون  داخلی اولویت زیبایی شناختی است و در طراحی دکوراسیون داخلی مانند طراحی داخلی نیاز به داشتن مهارت آکادمی نیست.

در طراحی داخلی در هفت تیر هدف جانمایی و برنامه ریزی کردن بخش های عایق کاری ف کفپوش ها و درب و پنجره و نیز ورودی خانه می باشد.

به طور کلی می توان گفت که طراحی دکوراسیون داخلی وظیفه چیدمان و همچنین ایجاد فضایی که در آن هارمونی و یکدستی و ست بودن و ایجاد فضای مناسب در خانه است می باشد.

در طراحی دکوراسیون داخلی افراد با صنایع مختلف مانند صنایع مبلمان و فرش و طراحان دوخت پرده کار دارند اما در طراحی داخلی با مهندس ناظر و مدیر پروژه و کنترل پروژه کار دارد.

عامل مهم در طراحی داخلی اتاق خواب

  • اتاق خواب باید طبق استفاده ای که می شود آرایش شود
  • توجه داشته باشید که اجزایی که در اتاق خواب استفاده می شود باید طبق سلیقه فرد باشد و باعث شور و اشتیاق و شادابی فرد شود و باعث بی حوصلگی فرد نشود
  • هارمونی و یکدست بودن در اجزای اشیاء اتاق خواب فرد از عوامل مهم در طراحی داخلی است

طراحی داخلی

طراحی داخلی در هفت تیر هنر و علم برای ارتقای فضای داخلی ساختمان برای محیط بهتر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده میکنند.

طراحی داخلی در هفت تیر باعث کارایی بیشتر خانه می شود.

قابل ذکر است که طراحی داخلی در هفت تیر برای شکل گیری و هماهنگ کردن ویژگی های زیبایی ساختمان از داخل برای تامین شدن نیاز های مهم می باشد.

با افزایش جمعیت و این که زندگی به سمت مدرن شدن پیش می رود و برای تامیت مسکن کافی برای تمامی جمعیت مجبور می شویم که به ساخت آپارتمان های مسکونی با تراکم بالا پیش برویم.

این عمل باعث می شود که متراژ خانه ها کم شود و به همین علت استفاده بهینه از فضا هر روز بیشتر از دیروز اهمیت پیدا کرده است .

توجه داشته باشید که هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی بسیار متغیر است و به طور کلی همانطور که میدانید قیمت طراحی داخلی در سال 1401 با مقایسه قیمت طراحی داخلی در سال 1402 بسیار متفاوت است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

 

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم قوی و متخصص آماده ارائه خدمات در تهران وشهرستانها می باشد.

گروه مهندسی آتیس سازه متخصص در اجرای بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی می باشد.

برای ارتباط با مشاوران و کارنشاسان با شماره تماس 02122019546 در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *