بازسازی منزل محدوده آجودانیه

09129725874
بازسازی منزل محدوده آجودانیه

آجودانیه

محله آجودانیه جزو محله های اعیان نشین و لکس تهران محسوب می شود که در شمال کلانشهر تهران و شهرستان شمیرانات واقع شده است.

آجودانیه در منطقه یک شهرداری قرار دارد و جزو گرانترین محله های تهران به حساب می آید و دارای ساختمان های لوکس و مدرن بسیار زیادی است.

محله آجودانیه به دلیل داشتن خیابان های عریض و کوچه های اصولی دارای شهرسازی بسیار خوبی است و یکی از ویژگی های این محله نداشتن ترافیک است و دلیل آن هم فشرده نبودن بافت این محله است.

به دلیل لوکس و مدرن بودن این محله ساکنین به خانه های خود بسیار اهمیت می دهند به همین دلیل بازسازی منزل محدوده آجودانیه بسیار اجرا می شود.

آجودانیه به دلیل واقع شدن در دامنه رشته کوه البرز دارای شیب زیادی است به طوری که ارتفاع خیابان آن از 1559 متر تا 1725 متر ارتفاع از سطح دریا متغیر است.

آجودانیه از شمال دارآباد و کاشنک از جنوب به فرمانیه و از شرق به اقدسیه و از غرب به نیاوران محدود است.

بازسازی منزل محدوده آجودانیه جزو مناطقی است که بسیار زیاد بازسازی در آن اجرا می شود.

 

بازسازی منزل محدوده آجودانیه

بازسازی منزل محدوده آجودانیه

بعد از گذشت مدتی از ساخت ساختمان به دلیل گذر زمان متریال دچار افت و آسیب و فرسودگی می شود به همین دلیل باید بعد از گذشت چند سال از ساخت ان بازسازی منزل انجام شود تا از خسارات زیاد جلوگیری شود.

بازسازی منزل محدوده آجودانیه به دلیل اینکه این منطقه بسیار لوکس و اعیان نشین است ساکنین این محله بسیار اهمیت می دهند به همین دلیل بسیار اجرا می شود و آجودانیه جزو محله های لوکس تهران محسوب می شود .

بسیاری از افراد بر این باور هستند که بازسازی منزل هزینه اضافی است اما باید توجه داشته باشید که خرید و ساخت خانه در محله آجودانیه بسیار گرانقیمت است به همین دلیل بازسازی منزل بسیار به صرفه است .

به دلیل اعیان نشین بودن و لوکس بودن این محله بازسازی منزل محدوده آجودانیه بسیار اهمیت دارد و بسیار اجرا می شود.

بازسازی منزل محدوده آجودانیه

 

توجه داشته باشید که قبل از اجرای بازسازی منزل باید نسبت به مجوز های مربوطه اقدام کنید و بعد از آن عملیات بازسازی را انجام دهید.

عملیاتی شامل:

  • جابه جایی راه پله
  • تخریب دیوار باربر (کاهش استحکام ساختمان)
  • تغییر کاربری بخش های مختلف خانه
  • اضافه کردن پله به راه پله
  • کم شدن فضای پارکینگ و دیوار کشی در پارکینگ

ابتدایی ترین مرحله بازسازی منزل برآورد هزینه است که پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه نسبت به متراژ و نوع متریال و نوع بازسازی قیمت تقریبی به شما اعلام می شود و توجه داشته باشید که به دلیل نوسان دلار و ارز اعلام قیمت دقیق امکان نیست.

این عملیات نیاز به گرفتن مجوز دارد و باید قبل از اجرای عملیات بازسازی گرفته شود.

تخریب در بازسازی منزل بسیار مهم است و باید با رعایت کامب ایمنی انجام شود و حتما زیر نظر مهندس ناظر انجام شود.

بعد از اتمام تخریب در بخش های مختلف خانه نظیر سرویس بهداشتی و حمام و همچنین آشپزخانه حتما باید عایق کاری و لوله کشی های این قسمت بازدید و تعویض و نوسازی شود چون بسیار اهمیت دارد در صورت سهل انگاری و اتمام بازسازی پس از مدتی خسارات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

طراحی دکوراسیون داخلی نیز باید انجام شود و کارفرما باید بتواند سلیقه و هر آنچه در ذهن خود دارد را به طراح منتقل کند تا بتواند نسبت به آن طراحی کند و کارفرما میتواند بعد از طراحی چند تغییر اعمال کند و در آخر طرح نهایی انجام می شود .

 

 

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد

می توانید با تماس با شماره های زیر با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733