در ابتدا باید در مورد عوامل موثر در طراحی ویلا در محمود آباد بپردازیم که چه ویژگی هایی در طراحی و اجرا اهمیت دارد و سپس به طراحی ویلا در محمود آباد بپردازیم.

همانطور که می دانیم امروزه اغلب جامعه سعی دارند که یک ویلای شخصی در خارج از شهر و در مناطق خوش آب و هوا و با منظره زیبا داشته باشند که تا از شلوغی و آلودگی هوای شهر به دور باشند به همین دلیل تصمیم به طراحی و ساخت ویلا می گیرند.

توجه داشته باشید که هر ویلا بسته به نوع و شرایط آب و هوایی آن منطقه باید طراحی و اجرا شود که باید این مورد را حتما در نظر داشته باشید.

طراحی ویلا در محمود آباد

طراحی ویلا در محمود آباد

برای طراحی ویلا در محمود آباد مهم است متراژ زمین  و همچنین فرم و شکل زمین از اهمیت بالایی در طراحی برخوردار است و لازم به ذکر است که گروه آتیس سازه در ابتدا سلیقه و ایده های کارفرما را جویا شده و با نظر و ایده های کارفرما طراحی ویلا در محمود آباد انجام می شود.

اگر در مورد متراژ زمین پرداختیم که از اهمیت بالایی برخوردار است باید بگوییم که متراژ زمین از عوامل بسیار مهم در طراحی پلان و قسمت بندی کردن فضا ویلا می باشد بنابراین هر چه قدر متراژ زمین بیشتر باشد طراح آزادی عمل بیشتری دارد.

قدم بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است بودجه کارفقرما برای ساخت می باشد چرا که طراحی ویلا به نوعی تعیین کننده هزینه ساخت ویلا نیز می باشد که اگر کارفرما بخواهد اقتصادی و کم هزینه ویلا را پیش ببرد طراحی ویلا در محمود آباد باید به نوعی انجام شود که هزینه به نسبت کمتری دارد.

البته این مورد را باید در نظر داشته باشید که نمی توان از هزینه های اصلی ساختمان که جزو مهم و تاثیر گذار است کم کنیم می توانیم متریال هایی که پایین بودن جزئی آن تاثیری ندارد را اعمال کنیم تا از هزینه های پروژه کم کند.

طراحی-ویلا-در-محمود-آباد

 

هدف از طراحی ویلا و ساخت چیست؟

مهمترین بخش مشخص کردن هدف از داشتن و ساخت ویلا چیست

چون افراد استفاده های متعددی از ویلا می کنند به طور مثالا افرادی برای لوکیشن عکاسی استفاده می کنند و افرادی برای بزرگتر کردن آن و ساخت شهرک ویلایی هستند

و طراحی ویلا به سلیقه و اهداف و میزان بودجه و محل ساخت آن بر میگردد.

ساخت ویلا یا خرید ویلا

برای پاسخ این سوال باید به چند نکته توجه کرد

۱-شرایط مالی

۲-قصد شما از خرید ویلا

۳- برای سرمایه گذاری می خواهید یا برای استفاده شخصی

در ادامه به چند نکته اشاره خواهیم کرد

۱-اگر سرمایه شما برای خرید ویلا فراهم است با کمی جستجو ویلای خود را انتخاب و خریداری کنید

۲-اگر برای ساخت ویلا محدودیت مالی ندارید ساخت ویلا بهتر است

۳-اگر عجله دارید و زمان برای شما مهم است خرید ویلا تصمیم بهتری است

۴-ساخت ویلا امنیت مالی می خواهد که تمام پروسه ساخت ویلا اجرا شود

۵-اگر شرایط و وقت انجام کارهای اداری را ندارید خرید ویلا تصمیم بهتری است

طراحی ویلا در محمود آباد

انتخاب سبک ساخت ویلا

برای انتخاب سبک ویلا خودتان با سرچ در گوگل و یا از طریق اپلیکیشن فضای مجازی می توانید ایده بگیرید و صد ها از طراحی ویلا و نمای آن و حتی دکوراسیون داخلی آن پیدا کنید و از آن ها ایده بگیرید که برای ساخت ویلا به سلیقه مورد نظر خود برسید که همان طراحی باشد که مدنظرتان بوده است

محوطه سازی در ساخت ویلا

توجه داشته باشید که در ساخت ویلا یکی از بخش هایی که بسیار مهم است بخش محوطه سازی ویلا است

محوطه سازی اصولی و زیبا باعث آرامش و شادی ساکنین می شود

نتیجه نهایی ساخت ویلا محوطه سازی است و باید با گل کاری و کاشت گیاهان و همچنین گذاشتن باربیکیو  و باربیکیو فضای زیبا  درست کنیم که در محوطه سازی ساخت ویلا اهمیت دارد.

طراحی ویلا در محمود آباد

پیدا کردن طراح و متخصص

با وجود شرکت های زیادی که وجود دارد تعداد کمی از شرکت ها توانایی انجام همزمان مشاوره و ساخت و طراحی ویلا را دارند.

پیدا کردن این شرکت ها سخت و نیاز به جستجو دارد

پس از پیدا کردن این شرکت ها مسئله ای که بسیار مهم است اعتماد به آن شرکت است.

شرکت آتیس سازه با تجربه و مدیریت قوی و داشتن تیم حرفه ای و با دانش بهترین گزینه برای سپردن صفر تا صد ویلای شما است.

در ارتباط بودن با طراح

مسئله اصلی در طراحی ویلا تعامل کارفرما با شرکت آتیس سازه است.

روال کار به این شکل است که کارفرمای محترم ایده های خود را با طراحان شرکت آتیس سازه در میان گذاشته و بعد از رسیدن به ایده پخته در کمترین زمان طراحی ارائه شده و در صورت نیاز کارفرما اصلاحات اعمال شده و در نهایت طراحی انجام می شود.

پیدا کردن سایت مناسب

یکی از چالش هایی که در این راه وجود دارد پیدا کردن شرکتی است که کار طراحی را انجام دهد بنابراین نگران نباشید شرکت آتیس سازه با طراحانی حرفه ای و متخصص آماده مشاوره و همکاری با شما هستند.

مهمترین مسیر برای ساخت

کارفرمایانی که اولین تجربه را برای ساخت ویلا دارند ترجیح می دهند که ساخت ویلا را به یک شرکت  بدهند و دغدغه کمتری داشته باشند و همین موضوع باعث سو استفاده شرکت های نو پا بوده و کار بی کیفیت تحویل کارفرما می دهند.

پیشنهاد ما به شما اعتماد و تعامل با شرکت آتیس سازه می باشد.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل، طراحی ساخت ویلا و بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری آماده خدمات ر رسانی می باشد.

آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که  با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و داشتن سابقه بیش از 10 سال آماده ارائه خدمات می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

09129725874