جستجو
Close this search box.

بازسازی منزل در پردیس

فهرست مطالب

بازسازی منزل در پردیس

پردیس

شهرستان پردیس جزو شهرستان های استان تهران محسوب می شود و مرکز این شهرستان نیز شهر جدید پردیس است .

به دلیل اینکه در پردیس فاز 1 و 2آن از بقیه فاز ها قدیمی تر است بازسازی منزل در پردیس بیشتر در این دو فاز اجرا می شود.

پردیس در آذر ماه سال ۱۳۹۱ متشکل از بخش های بومهن و همچنین جاجرود ایجاد شد.

امروز در مورد بازسازی منزل در پردیس می پردازیم.

طبق آخرین تقسیمات نیز در آذر ۱۳۹۹ بخش مرکزی در این شهرستان تشکیل شد.

به دلیل اینکه این شهرستان تازه بوجود آمده است و نیز مهاجران زیادی دارد بازسازی منزل در پردیس بسیار اجرا می شود

محدوده شهرستان پردیس از روستای تلو در سرخه حصار آغاز شده و تا انتهای بومهن منتهی می شود.

شهرستان جدید پردیس از شرق با دماوند و از غرب با تهران و از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب به پاکدشت محدود می شود.

 

تماس با ما

 

بازسازی منزل در پردیس

بازسازی منزل در پردیس

پس از اینکه چند سالی از ساخت یک ساختمان گذشت باید حتما از نظر زیر ساخت و همچنین ظاهری به آن رسیدگی کرد مخصوصا  در بخش زیر ساخت که چون در صورت سهل انگاری و توجه نکردن به آن باعث خسارات جبران ناپذیری می شود و به همین دلیل باید پس از گذشت چند سال به ان رسیدگی کنید.

بازسازی منزل در پردیس در این منطقه بسیار اجرا می شود.

توجه داشته باشید که متریال و همچنین لوله کشی و تاسیسات پس از گذشت چند سال دچار فرسودگی می شوند به همین دلیل نیاز به مرمت و بازسازی می باشد.

بازسازی منزل در پردیس به دلیل اینکه واحد های فراوانی دارد بازسازی در فاز های 1 و 2 آن که قدیمی تر است بسیار اجرا می شود.

بعضی از افراد بر این باور هستند که بازسازی هزینه اضافی است در صورتی که شما اگر از نظر هزینه صرفا مقایسه کنید هزینه بازسازی را با هزینه ساخت و حتی خرید آپارتمان کاملا غیر قابل مقایسه می باشند.

بازسازی منزل علاوه بر زیبایی باعث مقاومت و افزایش عمر ساختمان نیز می شود.

 

بازسازی منزل در تهرانپارس

مراحل بازسازی منزل

  • انتخاب پیمانکار متعهد و معتبر
  • برآورد هزینه
  • سبک دکوراسیون داخلی
  • تخریب
  • بازسازی آشپزخانه
  • بازسازی اتاق خواب
  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام
  • بازسازی کف و سقف

انتخاب پیمانکار متعهد و معتبر

یکی از مهمترین بخش های بازسازی منزل انتخاب پیمانکار متعهد و معتبر است که بتواند به موقع کار را تحویل دهد و کار را اصولی انجام داده و با کیفیت اجرا شود به همین دلیل پیمانکار در بازسازی منزل بسیار اهمیت دارد و می توانید با سرچ در گوگب شرکت های معتبر را پیدا کنید.

برآورد هزینه

اولین سوالی که برای کارفرما پیش می آید برآورد هزینه بازسازی می باشد که پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه و بررسی متراژ و نوع بازسازی و سبک دکوراسیون داخلی و متریال مصرفی هزینه حدودی به شما داده می شود و آن هم تغییرات لحظه ای قیمت های مصالح می باشد که آن هم به دلیل نوسان دلار و ارز می باشد

سبک دکوراسیون داخلی

سبک دکوراسیون داخلی در بازسازی از این جهت اهمیت دارد که کل بازسازی و طراحی آن طبق سبک دکوراسیون داخلی انجم می شود به همین دلیل قبل از هر کاری باید سبک دکوراسیون داخلی خود را مشخص کنید تا اصولی طراحی و اجرا شود

در بازسازی منزل در پردیس سبک دکوراسیون اغلب مدرن است چرا که سبک دکوراسیون مدرن بیشتر در خانه هایی که متراژ کوچک دارند اجرا می شود و بسیار زیبا خواهد شد.

تخریب

توجه داشته باشید که قبل از اجرای عملیات تخریب باید مجوز های مربوطه گرفته شود چرا که بسته به نوع و شدت بازسازی مجوز لازم است که باید گرفته شود و در صورت سهل انگاری وتوجه نکردن به آن شهرداری مانع از اجرای عملیات بازسازی منزل در پردیس می شود.

از مهمترین بخش های حساس که در بازسازی وجود دارد بخش تخریب می باشد که باید به دقت و اصولی و با رعایت کلیه نکات ایمنی و زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود و توجه کنید که باید حتما نسبت به گرفتن مجوز بازسازی اقدام کنید.

 

بازسازی منزل در پردیس

بازسازی آشپزخانه

به دلیل اینکه در خانه خانم های خانه دار بیشتر در آشپزخانه سپری میشود از مهمترین بخش های خانه محسوب می شود به همین دلیل بازسازی آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است و بازسازی منزل نیز باید قبل از بازسازی ظاهری به  بازسازی زیر ساخت ان بپردازیم و به همین دلیل باید عایق کاری و لوله کشی های ان نوسازی شود و سپس به تعویض کابینت و تعویض شیرآلات بپردازیم.

بازسازی اتاق خواب

یکی دیگر از بخش هایی که بسیار اهمیت دارد در بازسازی منزل اتاق خواب است که افراد بیشتر وقت خود را در آن سپری میکنند و باید به دقت طراحی ئ دیزاین شود و معمولا برای بازسازی اتاق خواب از سرویس بهداشتی و حمام جداگانه استفاده می کنند که به آن اتاق مستر می گویند و کمد دیواری در اتاق خواب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متنخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

با تماس با شماره های زیر می توانید با کارشناسان آتیس سازه در ارتباط باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

02188246733