طراحی ویلا در مازندران

09129725874
طراحی ویلا در مازندران

از قدیم تا به امروز طبیعت جزو بخش جدا نشدنی انسان بوده و هست که باعث می شود انرژی انسان دو چندان شود به همین دلیل در این مقاله سعی داریم در مورد طراحی ویلا در مازندران بپردازیم.

داشتن یک ویلا شیک و لوکس در دل جنگل های هیرکانی مازندران می تواند خستگی مان را در کند.

طراحی ویلا در مازندران اغلب در سبک مدرن طراحی و اجرا می شود.

مازندران به دلیل داشتن آب و هوای بسیار تمیز و جنگل های انبوه و همچنین نزدیکی به تهران جزو لوکیشن های تاپ جهت داشتن ویلا می باشد.

گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد که برای گسترش کار خود در تمامی شهر های مازندران خدمات خود را ارائه دهد.

طراحی ویلا در مازندران

طراحی ویلا در مازندران

طراحی ویلا در مازندران شامل فقط نمای ساختمان نیست و بخش هایی مانند : طراحی محوطه ویلا ، معماری بیرونی ویلا و سایر جزئیات را نیز شامل می شود.

توجه داشته باشید که طراحی ویلا در مازندران برای ایجاد یک طرح جامع جهت ساخت و ساز و همچنین چیدمان ویلا می باشد که جنبه زیبایی و عملکرد ویلا را در بر می گیرد.

هدف از طراحی ویلا در مازندران چیست؟هدف از طراحی ویلا در مازندران داشتن یک ویلای امن و راحت طبق نیاز و ایده های کارفرما می باشد چرا که ویلا باید بسیار راحت تر و زیبا تر از محل زندگی باشد تا بتواند آرامش و نشاط را برای شما به همراه داشته باشد.

سبک طراحی ویلا نیز با توجه به سلیقه و بودجه کارفرما انتخاب و طراحی می شود.

به عنوان مثال به دلیل داشتن جزئیات زیاد در سبک کلاسیک هزینه به نسبت بیشتری به سبک مدرن دارد.

کارفرما قبل از طراحی ویلا باید بودجه مورد نظر خود را مشخص کند تا طراحان گروه مهندسی آتیس سازه طبق همان بودجه طراحی ویلا را انجام دهند.

لازم به ذکر است که برای محوطه سازی و همچنین داشتن مواردی مانند : استخر، روف گاردن، باشگاه خانگی، اتاق مستر و همچنین اتاق مهمان باید توسط کارفرما درخواست شود.

طراحی ویلا در مازندران

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد به زندگی در شهر خود وابسته هستند و عادت کرده اند که در فضا های شلوغ و پر جمعیت زندگی کنند  اما بسیاری از افرا د نیز ترجیح می دهند که در محیط های آرام و طبیعی و به دور از هیاهوی شهر زندگی کنند.

طراحی ویلا در مازندران  نیز به همین دلیل اهمیت دارد که امروزه بسیاری از افراد این منطقه را به عنوان تفریحگاه و استراحت خود در نظر انتخاب می کنند.

همانطور که میدانید ساخت ویلا در شمشک می تواند جدابیت بسیار بالایی داشته باشد چرا که شهر سرخرود جزو مناطق خوش آب و هوای تهران شناخته می شود.

توجه داشته باشید که طراحی ویلا در مازندران همانند ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری دارای فاکتورها و پارامتر های مختلف می باشد.

به طور کلی می توان گفت که ساخت هر گونه ساختمان و همچنین ساخت ویلا دارای مراحل متعددی است که هر کدام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نقشه برداری و برآورد هزینه

جالب است بدانید که اولین مرحله از ساخت هر ساختمانی نقشه برداری زمین است.

در این مرحله کارفرما و پیمانکار به اتفاق هم می توانند با نظارت و مشورت مهندس ناظر اقدام به طراحی و پیاده سازی نقشه بر روی زمین انجام دهند.

توجه داشته باشید که تمامی محاسبات نقشه توسط تیم مهندسی آتیس سازه طراحی می شود و همچنین هزینه های مربروط به ساخت ویلا در سرخرود نیز برآورد می شود.

توجه داشته باشید که برآورد هزینه طراحی ویلا در مازندران بسیار اهمیت دارد چرا که نوع اسکلت سازه ویلا و همچنین نوع مصالح مصرفی و امکانات ویلا می تواند بر هزینه های طراحی ویلا در مازندران تاثبر بگذارد.

طراحی ویلا در مازندران

در ارتباط بودن با طراح

مسئله اصلی در طراحی ویلا تعامل کارفرما با شرکت آتیس سازه است

روال کار به این شکا است که کارفرمای محترم ایده های خود را با طراحان شرکت آتیس سازه در میان گذاشته و بعد از رسیدن به ایده پخته در کمترین زمان طراحی ارائه شده و در صورت نیاز کارفرما اصلاحات اعمال شده و در نهایت طراحی انجام می شود

مهمترین مسیر برای ساخت

کارفرمایانی که اولین تجربه را برای ساخت ویلا دارند ترجیح می دهند که ساخت ویلا را به یک شرکت  بدهند و دغدغه کمتری داشته باشند و همین موضوع باعث سو استفاده شرکت های نو پا بوده و کار بی کیفیت تحویل کارفرما می دهند

پیشنهاد ما به شما اعتماد و تعامل با شرکت آتیس سازه می باشد.

 

طراحی نما در مازندران

طراحی نما در ساختمان اهمیت بالایی دارد شما تصور کنید که یک ساختمان از بهترین متریال و تجهیزات ساخته شده است اما فاقد نما باشد در این صورت نه زیبایی دارد  و نه نقش مهمی در شهر یا بافت شهری دارد .گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن مهندسان و متخصصان با تجربه در طراحی و اجرای نما خیال شما را از داشتن تیم متخصص راحت میکند.

طراحی نما در تهران نیز اغلب از سبک های رومی و کلاسیک و نئو کلاسیک بسیار استفاده می شود.

خطوط محوطه ویلا

خطوطی که در محوطه سازی ویلا وجود دارد نشان دهنده ساختار و همچنین فضاسازی محوطه ویلا و نیز منظره آن می باشد .

خطوطی که صاف و نیز زاویه سخت داشته باشد ظاهری رسمی ایجاد می کند.

اما خطوط منحنی ظاهر غیر رسمی به محوطه ویلا می دهد.

بافت گیاهی محوطه ویلا

در واقع بافت با گیاهان به باغ اضافه می شود  اما می توان بافت می تواند با استفاده از مواد سخت مانند سنگ فرش و یا صخره های مصنوعی در حوض ها و نیز برکه ها ایجاد شود.

بافت گیاه نیز به ظرافت و یا درشت بودن ، سنگینی و یا سبک بودن و یا نرمی و یا زبری یک گیاه اشاره دارد.

گل و برگ نیز همه دارای بافت هستند.

طراحی فضای سبز ویلا

زمانی ما واژه ی فضای سبز به گوشما می خورد نا خود آگاه ذهنمان سمت فضای سبز شهر مانند پارک ها و با میدان هایی که دارای فضای سبز هستند .

برای طراحی فضای سبز ویلا و نیز محوطه سازی ویلا عوامل گوناگونی دخیل است که  سبک و شیوه طراحی تاثیر می گذارد

محوطه سازی ویلا نیز بخش های گوناگونی دارد که فضای سبز زیر مجموعه محوطه سازی است .

اولین قدم برای شروع طراحی فضای سبز ویلا این است که قرار است چه مقدار از محوطه ویلا برای فضای سبز اختصاص پیدا خواهد کرد .

در محوطه ویلا المان های زیادی مانند : آلاچیق ، برکه ، آب نما ، زمین بازی و غیره وجود دارد و باید تصمیم گرفت که چه مقدار از محوطه ویلا قرار است فضای سبز اختصاصی داشته باشد.

در محوطه سازی می توان از گیاهان و یا درختان تزیئنی استفاده کرد و یا می توان از گیاهان خوراکی و یا درختان میوه استفاده کرد و نیز می توان از تلفیق این دو گیاه استفاده کرد

توجه داشته باشید که هز گیاهی شرایط پرورش و نگهداری خودش را دارد و در صورت فراهم نبودن شرایط نگهداری گیاه از بین خواهد رفت بنابراین باید برای کاشت گیاهان حتما از شرایط نگهداری آن مطلع باشید.

توجه داشته باشید که طراحی فضای سبز ویلا باید هارمونی و تناسب ساختاری یا چیدمان ویلا داشته باشد.

محوطه سازی اولین فضایی است که در هنگام وارد شدن به ویلا  و دیده شدن محوطه ویلا تاثیر روانی زیادی بر انسان دارد.

و شاخصه ای است که به ویلا روح می بخشد و آن را خاص و زیباتر می کند.

چیزی که در محوطه سازی ویلا مدنظر قرار می گیرد ساختن فضای دلنشین و روحیه بخش است که باید نسبت به سبک طراحی ویلا هارمونی داشته باشد و نیز باید توجه داشته باشید که در طراحی محوطه ویلا با گیاهان متنوع و نیز متناسب با شرایط اکولوژی منطقه  مانند تغییرات دما و میانگین دمای منطقه مورد توجه قرار میگیرد .

موارد دیگری که باید در طراحی ویلا به آن توجه کرد  استفاده از آلاچیق ، نهر، استخر می باشد که بسیار در زیبایی ویلا موثر است .

اولین المان های محوطه سازی رنگ ها هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم در یک نگاه مرکز توجه افراد می شود.

نکته ای  که در استفاده از رنگها مهم است  این است که رنگ باید جلب توجه بسیار زیادی داشته باشد.

درباره ما

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

آتیس سازه

از خدمات اصلی شرکت آتیس سازه میتوانیم به طراحی و اجرای دکوراسیون منزل و طراحی نمای ساختمان ، بازسازی منزل ،طراحی ویلا ،طراحی داخلی و نمای واحد های اداری و تجاری و ساخت ویلا اشاره کرد.

شرکت معماری  آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای و داشتن تجربه همکاری با کارفرمایان شخصی و سازمان ها می باشد.

چرا آتیس سازه؟

خلاقیت

تعهد و مسئولیت پذیری

تجربه کافی

کیفیت کار اجرایی نهایی

به کار گیری نیروی کار متخصص

داشتن متخصصان تحصیل کرده در همان رشته تحصیلی

ارائه نمونه کار های موفق

گروه مهندسی آتیس سازه می تواند کلیه پروژه های بزرگ و کوچک شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

گام آخر

با تمام شدن مراحل ساخت ویلا زمان انعقاد قرار داد با نیروهای خدمات نگهداری فضای سبز آبنما و استخر می باشد

شرکت آتیس سازه مفتخر است که کلیه خدمات نگهداری نگهداری و زیبا سازی را با کمترین هزینه انجام دهد.

021-22019546

09129725874