طراحی ویلا در ایزدشهر

09129725874
طراحی-ویلا-در-ایزدشهر_

امروز می خواهیم در مورد طراحی ویلا در ایزدشهر بپردازیم که جزو مناطق زیبای مازندران می باشد که بسیار در حال رشد و نوسعه است.

اگر بخواهیم در مورد طراحی ویلا در ایزدشهر بپردازیم در ابتدا باید به مفهوم آن بپزدازیم که کلمه ویلا  کلمه ای فرانسوی است که به معنی خانه و یا اقامتگاه هایی که در بالاترین سطح آرامش و آسایش برای زرندگی برخوردار است.

طراحی ویلا در ایزدشهر و یا هر منطقه ای باید به گونه ای باشد که  همگام با طبیعت باشد و یکی از اصل های مهم در طراحی و ساخت ویلا این گونه است که باید فضای طبیعت و همام سازی آن جزو اصل های مهم باشد .

طراحی ویلا صرفا فقط مختص نمای بیرونی ساختمان نیست و شامل بخش های داخلی  ، فضای سبز و حتی استخر محوطه ویلا نیز می شود که از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهمترین بخش مشخص کردن هدف از داشتن و ساخت ویلا چیست.

چون افراد استفاده های متعددی از ویلا می کنند به طور مثالا افرادی برای لوکیشن عکاسی استفاده می کنند و افرادی برای بزرگتر کردن آن و ساخت شهرک ویلایی هستند.

و طراحی ویلا در ایزدشهر به سلیقه و اهداف و میزان بودجه و محل ساخت آن بر میگردد.

طراحی-ویلا-در-ایزدشهر_

طراحی ویلا در ایزدشهر

گروه مهندسی آتیس سازه با بهترین تجهیزات و اجرای بهترین متریال در کنار اجرای به روز ترین شیوه های ویلا سازی مدرن و غیره اماده خدمات رسانی می باشد.

همانطور که میدانید امروزه ساخت ویلا و بودن در طبیعت از اولویت افراد جامعه می باشد که پس از سپری کردن هفته خود سعی در استراحت و ایجاد آرامش دارند و داشتن ویلا و بودن در کنار خانواده میتواند حس بسیار لذت بخشی داشته باشد.

از بخش های مهم دیگر ساخت استخر است که اغلب در طراحی ویلا در ایزدشهر وجود دارد و یکی از آیتم های اصلی ویلا است.

دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی برای به جلوه در آوردن رنگ ها، اثاثیه و سای اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است.

طراحی-ویلا-در-ایزدشهر

دکوراسیون داخلی منزل تنوع بسیار زیادی دارد و منطبق با هر سلیقه ای است و دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین طراحی داخلی و علم معماری می باشد.

ویلا مکانی است برای گذراندن اخر هفته های شاد در کنار خانواده به دور از هیاهوی شهر است.

طراحی ویلا عبارت است از طراحی اتاق نشیمن و اتاق خواب ها و باغ و استخر با محوطه سازی اختصاصی می باشد.

طراحی ویلا در ایزدشهر با توجه به در خواست کارفرما طراحی می شود که شامل مدذم ویا کلاسیک و یک طبقه و یا فلت می باشد.

طراحی ویلا در ایزدشهر نیز از خدمات مهم آتیس سازه می باشد که سعی در گسترش کار خود در مناطق لواسان، فشم، کردان و دماوند  و مازندران و گیلان را دارد.

طراحی ویلا در ایزدشهر توجه داشته باشید که طراحی و ساخت ویلا توسط معماران و مهندسین گروه مهندسی َآتیس سازه طبق منطقه جغرافیایی و همچنین آب و هوا انجام می شود.

گروه مهندسی آتیس سازه با بهترین تجهیزات و اجرای بهترین متریال در کنار اجرای به روز ترین شیوه های ویلا سازی مدرن و غیره اماده خدمات رسانی می باشد.

طراحی-ویلا-در-ایزدشهر

 

پیدا کردن طراح و متخصص

با وجود شرکت های زیادی که وجود دارد تعداد کمی از شرکت ها توانایی انجام همزمان مشاوره و ساخت و طراحی ویلا را دارند.

پیدا کردن این شرکت ها سخت و نیاز به جستجو دارد

پس از پیدا کردن این شرکت ها مسئله ای که بسیار مهم است اعتماد به آن شرکت است.

شرکت آتیس سازه با تجربه و مدیریت قوی و داشتن تیم حرفه ای و با دانش بهترین گزینه برای سپردن صفر تا صد ویلای شما است.

در ارتباط بودن با طراح

مسئله اصلی در طراحی ویلا تعامل کارفرما با شرکت آتیس سازه است.

روال کار به این شکل است که کارفرمای محترم ایده های خود را با طراحان شرکت آتیس سازه در میان گذاشته و بعد از رسیدن به ایده پخته در کمترین زمان طراحی ارائه شده و در صورت نیاز کارفرما اصلاحات اعمال شده و در نهایت طراحی انجام می شود.

طراحی ویلا در ایزدشهر

خطوط محوطه ویلا

خطوطی که در محوطه سازی ویلا وجود دارد نشان دهنده ساختار و همچنین فضاسازی محوطه ویلا و نیز منظره آن می باشد .

خطوطی که صاف و نیز زاویه سخت داشته باشد ظاهری رسمی ایجاد می کند.

اما خطوط منحنی ظاهر غیر رسمی به محوطه ویلا می دهد.

بافت گیاهی محوطه ویلا

در واقع بافت با گیاهان به باغ اضافه می شود  اما می توان بافت می تواند با استفاده از مواد سخت مانند سنگ فرش و یا صخره های مصنوعی در حوض ها و نیز برکه ها ایجاد شود.

بافت گیاه نیز به ظرافت و یا درشت بودن ، سنگینی و یا سبک بودن و یا نرمی و یا زبری یک گیاه اشاره دارد.

گل و برگ نیز همه دارای بافت هستند.

طراحی فضای سبز ویلا

زمانی ما واژه ی فضای سبز به گوشمان می خورد نا خود آگاه ذهنمان سمت فضای سبز شهر مانند پارک ها و با میدان هایی که دارای فضای سبز هستند .

برای طراحی فضای سبز ویلا و نیز محوطه سازی ویلا عوامل گوناگونی دخیل است که  سبک و شیوه طراحی تاثیر می گذارد.

محوطه سازی ویلا نیز بخش های گوناگونی دارد که فضای سبز زیر مجموعه محوطه سازی است .

اولین قدم برای شروع طراحی فضای سبز ویلا این است که قرار است چه مقدار از محوطه ویلا برای فضای سبز اختصاص پیدا خواهد کرد .

در محوطه ویلا المان های زیادی مانند : آلاچیق ، برکه ، آب نما ، زمین بازی و غیره وجود دارد و باید تصمیم گرفت که چه مقدار از محوطه ویلا قرار است فضای سبز اختصاصی داشته باشد.

در محوطه سازی می توان از گیاهان و یا درختان تزیئنی استفاده کرد و یا می توان از گیاهان خوراکی و یا درختان میوه استفاده کرد و نیز می توان از تلفیق این دو گیاه استفاده کرد.

توجه داشته باشید که هز گیاهی شرایط پرورش و نگهداری خودش را دارد و در صورت فراهم نبودن شرایط نگهداری گیاه از بین خواهد رفت بنابراین باید برای کاشت گیاهان حتما از شرایط نگهداری آن مطلع باشید.

توجه داشته باشید که طراحی فضای سبز ویلا باید هارمونی و تناسب ساختاری یا چیدمان ویلا داشته باشد.

طراحی ویلا در ایزدشهر

گروه مهندسی آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل، طراحی ساخت ویلا و بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری آماده خدمات ر رسانی می باشد.

آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که  با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل، طراحی ساخت ویلا و بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری آماده خدمات ر رسانی می باشد.

آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که  با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و داشتن سابقه بیش از 10 سال آماده ارائه خدمات می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936