طراحی داخلی دفتر کار در تهران

09129725874
طراحی داخلی دفتر کار در تهران

طراحی داخلی دفتر کار در تهران نسبت به طراحی داخلی مسکونی در تهران نیاز به تخصص و مارت بیشتری دارد چرا که در طراحی داخلی مسکونی در تهران اغلب مطابق ایده و نظرات کارفرما طراحی می شود اما در طراحی داخلی دفتر کار در تهران باید به با حفظ فرم رسمی و اداری سازمان ملزم به رعایت برخی نکات مطابق ارگونومی و با هنجارهای اداری مربوطه و مطابق با محل کار طراحی و اجرا شود.

طراحی داخلی دفتر کار در تهران

طراحی داخلی دفتر کار در تهران

یکی از مهم ترین بخش های اجرای طراحی داخلی دفتر کار در تهران رعایت کردن استاندارهای لازم است که باعث حس آرامش و راحتی کارمندان و همچنین باعث افزایش راندمان کاری و رضایت شغلی کارمندان می شود.

توجه داشته باشید که در اجرای طراحی داخلی دفتر کار در تهران بهتر است تا در دکوراسیون اداری لوکس از المان و لوگوها حتی در صورت امکان از محصولات سازمان متناسب با کاربری و اهداف آن مجموعه انجام شود.

گروه مهندسی آتیس سازه متناسب با نیاز کارفرما و برای هر کارفرما انحصاری طراحی و اجرا می کند.

در دکوراسیون اداری نگرش سازمان ها و فضا های آن ها باهم متفاوت است.

در طراحی داخلی دفتر کار در تهران باید علایق رو نیاز ها و چالش های خود را لیست کنید و از طراح بخواهید که ایده شما را بررسی و حل مسئله کند و از طراح خود مطلع شوید که با سلیقه شما هم سو است و می تواند آن چیزی که شما در ذهنتان دارید را طراحی کند.

طراحی داخلی دفتر کار در تهران

مراحل بازسازی و طراحی دکوراسیون اداری

طراحی داخلی دفتر کار در تهران بعد از تعیین شدن فعالیت ها و نوع کار با ترسیم پلان آغاز می شود

زمینه کاری شرکت می تواند پلان باز و یا پلان بسته باشد و هر کدتم از این پلان ها نقطه ضغف و قوت دارند

ویژگی های پلان باز

دسترسی افراد به اطلاعات یکدیگر راحت انجام شود

تغییر کردن قلمرو و استفاده از میز کار متفاوت به دلیل فقدان فضای فیزیکی ثابت

پایین بودن تمرکز حواس

طراحی-داخلی-دفتر-کار-در-تهران

ویژگی پلان بسته

کنترل شخصی روی فضای کار

حواس پرتی در پلان بسته کمتر است

استرس کمتر و ارائه کار فردی بهتر است

عدم مشارکت فرد با دیگر افراد

تصمیم گیری و در نهایت رضایتمندی بیشتر از محیط کار

طراحی-داخلی-دفتر-کار-در-تهران

نورپردازی دفتر کار

نورپردازی محیط اداری بسیار اهمیت دارد و باید طوری تنظیم شود که خیرگی و سایه نداشته باشد و بتواند روشنایی مناسب میزکار و میز کنفرانس را فراهم کند.

بهترین نورپردازی برای دفاتر اداری سطح کار است که کارمندان هنگام انجام کار نور مناسب برای دید خود و فعالیتی که انجام می دهند داشته باشند.

نورپردازی عمومی برای کل فضا و تامین روشنایی مطلوب فضای اداری توصیه می شود.

وبرای تاکید لوگوی شرکت داز نورپردازی تاکیدی استفاده می شود.

از نورپردازی موضعی برای تامین نور و روشنایی سظح کار استفاده می شود.

اشتباهات رایج در اجرای بازسازی ساختمان اداری

یکی از مهمترین بخش های طراحی داخلی دفتر کار در تهران هزینه بازسازی است که اغلب هزینه بازسازی و نوسازی در برخی موارد بیشتر از حد انتظار است به همنی دلیل در این مواقع باید 20 در صد بیشتر از برآورد هزینه واقعی در نظر بگیرید که در آخر پروژه غافلگیر نشوید .

یکی از دلایلی که نمیتوان به صورت دقیق برآورد هزینه را اعلام کرد اغییرات لحظه ای قیمت ارز می باش.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در اجرای طراحی داخلی دفتر کار در تهران توجع کنید به عملکرد دیزاین توجه کنید در بسیاری از مواقع کارفرمایان بیشتر به زیبایی و شکا آن توجه میکنند غافل از عملکرد و کاربرد آن.

بنابراین سعی کنید در قدم اول به عملکرد و کاربرد دیزاین توجه کنید.

یکی دیگر از نکات مهم و قابل توجه که در برخی از پروژه ها اتفاق می افتد خرید مصالح ارزان و بی کیفیت است که باید گفت که بازسازی اداری مکانی برای صرفه جویی زیاد نیست و در صورت استفاده از مصالح بی کیفیت و ارزان در ادامه هزینه های بسیاری را در پی خواهد داشت.

برای کم کردن هزینه باید با برنامه ریزی دزست هزینه بازسازی را به بهترین روش ممکن مدیریت کرد.

ارائه طرح دو بعدی

در این مرحله طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شود و اگر تغییراتی که مد نظر کارفرما می باشد در این مرحله صورت بگیرد بهتر است و در صورت تغییرات کارفرما متوجه تغییرات اعمال شده خواهد شد.

ارائه طرح سه بعدی

بهترین روش برای نشان دادن و ارائه به کارفرما طرح سه بعدی می باشد که با دید کامل و سه بعدی از طراحی دکوراسیون داخلی به کارفرما ارائه می شود

توجه داشته باشید که در طراحی سه بعدی نوع سبک و نیز نوع متریال استفاده شده در اجرای دکوراسیون قابل نمایش است و میزان بودجه نیز در انتخاب نوع متریال اهمیت زیادی دارد .

در این مرحله می توان در صورت نیاز با مشاوره از طراح و مهندسان گروه از هزینه دکوراسیون داخلی بکاهید.

در مرحله تغییرات نیز قابل ذکر است که طراحان در حد دوبار تغییرات را اعمال می کنند و بیشتر از آن باید با طراح مورد نظر به توافق برسید.

است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص وحرفه ای آماده خدمات رسانی به شماعزیزان می باشد.

با شماره تماس های زیر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید

021-22019546

021-22875936