بازسازی منزل در عظیمیه کرج

09129725874

بازسازی منزل یکی از راه های داشتن خانه ای شیک و مدرن و جدید است که امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت آپارتمان نوساز بازسازی منزل در عظیمیه کرج بسیار بیشتر از قبل شده است.

بازسازی منزل یک کار بسیار اصولی و تخصصی است و که باید به افراد متخصص سپرد و گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن یک دهه تجربه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

همان طور که می دانید ساختمان پس از گدشت 15 تا 20 سال نیاز به بازسازی دارد که علاوه بر بازسازی دکوراسیون داخلی بازسازی زیر سازی آن نیز باید بررسی و نوسازی شود.

بازسازی منزل در عظیمیه کرج یکی از راه های نعییرات و بهبود دادن وضعیت منزل شما می باشد.

بازسازی منزل در عظیمیه کرج

بازسازی منزل در عظیمیه کرج

یکی از اقداماتی که اهمیت زیادی در بازسازی منزل در عظیمیه کرج دارد انجام فرآیند بازسازی سفارشی است که یعنی از کارفرما در مورد نوع بازسازی و نوسازی سوال می شود که چه بخش هایی را مد نظر دارد تا بازسازی و نوسازی در آن بخش انجام شود.

در واقع علت این سوالات این است که در آخر کارفرما در آن خانه زندگی خواهد کرد بنابراین باید طبق نظرات و ایده های هر کارفرمایی پیش رفت و البته لازم به ذکر است که تیم مهندسی آتیس سازه نقطه نظرات و ایده های خود را به کارفرما خواهد گفت اما تص میم گیرنده نهایی کافرمای محترم خواهد بود.

امروزه بسیار رایج شده است که برخی از شزکت ها با در دست داشتن نقشه های قدیمی بدون در نظر داشتن نظر کارفرما و ایده های آن انجام به بازسازی میکند.

یکی از مهم ترین بخش های بازسازی منزل در عظیمیه کرج انجام دادن اصولی  کار و طبق زمان بندی مشخص می باشد که این تعهد کاری یک شرکت را می رساند.

بازسازی منزل در عظیمیه کرج

مراحل بازسازی منزل در عظیمیه کرج

بازسازی مراحل متعددی دارد که در ادامه به آن می پردازیم :

  • برآورد هزینه
  • انتخاب سبک دکوراسیون داخلی
  • مجوز
  • تخریب
  • بازسازی آشپزخانه
  • بازسازی سقف و کف
  • بازسازی اتاق خواب
  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

برآورد هزینه

اولین سوال کارفرما از پیمانکار هزینه بازسازی منزل در عظیمیه کرج است که باید گفت که برآورد هزینه بازسازی منزل پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه اعلام می شود و اعلام این قیمت نیز تقریبی است و امکان قیمت دقیق نیست و علت آن نوسان ارز و دلار است که قیمت ها دچار تغییرات می شود و لازم به ذکر است که برآورد هزینه به دلایل دیگری مثل متراژ خانه و متریال مصرفی بسنگی دارد.

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی

از بخش های مهم در بازسازی منزل در عظیمیه کرج انتخاب سبک دکوراسیون داخلی است که یکی از دلایل بازسازی نیز همیت تغییر سبک دکوراسیون داخلی است که برای تغییر و یا تنوع اجرا می شود و باید توجه کنید که سبک دکوراسیون داخلی قبل از اجرا بسیار مهم است که چون بازسازی طبق سبک دکوراسیون داخلی باید طراحی و اجرا شود.

بازسازی منزل در عظیمیه کرج

مجوز

یکی از بخش های دیگر بازسازی منزل در عظیمیه کرج گرفتن مجوز است که باید حتما قبلا عملیات تخریب گرفته شود که دچار مشکل نشوید چون در صورت نگرفتن مجوز شهرداری مانع انجام بازسازی میشود بنابراین قبل از هر اقدامی باید مجوز مربوطه را بگیریم.

تخریب

یکی از بخش های مهم و حساس بازسازی منزل در عظیمیه کرج تخریب است که باید کاملا اصولی و حرفه ای اجرا شود و با رعایت نکات ایمنی و زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود.

تخریب دیوار های باربر و همچنین ستون های بابر بسیار حساس و خطرناک است و باید حتما درست و اصولی انجام شود.

بازسازی آشپزخانه

همانطور که میدانید آشپزخانه مهمترین بخش خانه محوسب می شود و به طبق نظر معماران قلب خانه محسوب می شود و همچنین برای خانم های خانه دار بسیار اهمیت دارد که آشپزخانه بسیار زیبا و اصولی داشته باشند و طبق معماری که امروزه پیش می رود آپزخانه بسیار اهمیت پیدا کرده است و به نوعی تکمیل کننده زیبایی خانه است پس باید به دقت اجرا کرد و قبل از بازسازی ظاهری آشپزخانه باید به زیر ساخت آن توجه کرد و عایق کاری و لوله کشی آن باید نوسازی شود و سپس به تعویض کابینت و کاشی سرامیک و غیره می پردازیم.

بازسازی منزل در عظیمیه کرج

بازسازی سقف و کف

در بخش سقف نیز امروزه از کناف و سقف دکوراتیو با نورپردازی خاص که بسیار طرفدار دارد مورد استفاده قرار میگیرد و توجه کنید که نورپردازی در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد

بازسازی کف نیز باید از کفپوش و سرامیک و یا پارکت و لیمنت مورد استفاده قرار بگیرد و به دلیل تنوع بسیار در این موارد می توان انتخاب کرد و بایدپ توجه داشته باشید که باید با سبک و رنگ دکموراسیون داخلی شما هارمونی داشته باشد

بازسازی اتاق خواب

از دیگر بخش های مهم در بازسازی منزل بازسازی اتاق خواب است که چون جزو مهمترین بخش خانه محوسب می شود که چون اتا خواب مکان استراحت و ریلکس کردن می باشد و باید فرد در آن احساس راحتی و آرامش کند به همین دلیل باید اصولی طراحی و اجرا شود.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

از دیگر بخش های مهم در بازسازی منزل بازسازی سرویس بهداشتی و حمام می شود چرا که عایق بندی کف و دیوار سزویس بهداشتی و حمام بسیار حساس است و باید بازدید و نوسازی شود و همچنین لوله کشی و شیرآلات آن نیز باید تعمیر و یا نوسازی شود و در بخش ظاهری نیز سرامیک و تعویض وان و یا دوش است و نیز امروزه کابین حمام باعث زیبایی آن می شود.

هزینه بازسازی آشپزخانه

همانطور که می دانید آشپزخانه از اصلی ترین بخش های خانه محسوب می شود و در اجرای بازسازی منزل آشپزخانه در اولویت قرار می گیرد.

خانم های خانه دار بسیار حساس به آشپزخانه خود هستند و به همین دلیل توجه و اصرار زیادی در بازسازی و نوسازی آشپزخانه دارند.

در ارائه قیمت هزینه بازسازی آشپزخانه مهمترین بخش این است که شما دقیقا کدام یک از قسمت های آشپزخانه را قصد دارید بازسازی کنید.

هزینه بازسازی ساختمان در سال 1403

توضیحات حداکثر قیمت حداقل قیمت نوع کابینت
بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه  

3,500,000

 

 

3,000,000

قیمت نئوپان و روکش ملامینه
ورق ام دی اف ساخت ایران  

3,900,000

 

3,400,000

قیمت کابینت ام دی اف ساخت ایران
ورق ام دی اف خارجی 4,600,000 3,900,000 قیمت کابینت ام دی اف خارجی
ورق هایگلاس ایرانی  

4,900,000

 

4,400,000

 

قیمت کابینت هایگلاس ساخت ایران
ورق هایگلاس ساخت ترکیه  

5,600,000

 

4,900,000

قیمت کابینت هایگلاس خارجی
 

 

5,600,000

 

4,600,000

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس ساخت ایران
 

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس خارجی

گروه مهندسی آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه با سابقه بسیار بالا و انجام پروژه های مختلف در امور دکوراسیون داخلی و خارجی خانه، مراکز تجاری و طراحی و اجرای کابینت در تهران و اجرای تمام مراحل بازسازی پروژه های ساختمانی فعالیت درخشانی دارد.

برای اینکه سبک دلخواه خود را در طراحی دکوراسیون داشته باشید، می توانید  از طریق لینک زیر با آتیس سازه در ارتباط باشید.

با آتیس سازه سبک دکوراسیوان خود را داشته باشید.

آتیس سازه متخصص در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل

گروه مهندسی آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل، طراحی ساخت ویلا و بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری و طراحی و اجرای کابینت در تهران آماده خدمات ر رسانی می باشد.

آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که  با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می

 

 حرف آخر

 

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص وحرفه ای آماده خدمات رسانی به شماعزیزان می باشد.

با شماره تماس های زیر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید

021-22019546

021-22875936