جستجو
Close this search box.

طراحی داخلی دکوراسیون در تهران

فهرست مطالب

طراحی-داخلی-دکوراسیون-در-تهران-

اجرای طراحی داخلی دکوراسیون در تهران جزو خدمات بسیار مهم گروه مهندسی آتیس سازه می باشد.

از نظر طراحی و نقشه ساختمان نیز اتاق نشیمن معمولا در مرکز قرار داده می شود.به دلیل اینکه اتاق نشیمن یک فضای مشترک به شمار می رود در کنار کاربردی بودن باید دارای طراحی و دکوراسیونی باشد که هم آرامش بخش بوده و هم شخصیت و سلیقه شما را به نمایش بگذارد.

طراحی داخلی دکوراسیون در تهران جزو خدمات بسیار مهم برای ساکنین این شهر می باشد.

اتاق نشیمن می تواند بر اساس نیاز کاربران در مدل و برای کاربرد های مختلفی طراحی شود و همین موضوع در دکوراسیون آن تاثیر گذار خواهد بود.

طراحی-داخلی-دکوراسیون-در-تهران

طراحی داخلی دکوراسیون در تهران

اتاق نشیمن به غیر از این که فضای که متشکل از مبل ها برای نشستن و میز تلویزیون است، میتواند به گونه ای طراحی شود که با اتاق غذا خوری و آشپزخانه به صورت یک نقشه باز طراحی شده و در ارتباط باشد.حتی در برخی از خانه در گوشه ای از اتاق نشیمن فضایی برای میز کار و میز کامپیوتر نیز در نظر گرفته می شود.

طراحی اتاق نشیمن براساس نیاز ها و خواسته های افراد خانواده می تواند بسیار کاربردی و انعطاف پذیر باشد و بسیار مهم است که در طراحی آن به هماهنگی و ارتباط تمام نکات از جمله مبلمان، سیستم روشنایی، اکسسورها، کفپوش و دیوار ها با یکدیگر توجه ویژه ای شود.

همین موضوع تصمیم گیری در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن را به یک فرآیندی چالش برانگیز تبدیل میکند.

طراحی-دکوراسیون-داخلی-در-تهران

طراحی داخلی دکوراسیون در تهران به دلیل اینکه امروزه متراژ خانه ها بسیار کم شده است استفاده از فضا بسیار اهمیت پیدا کرده است.

اگر در روند انتخاب سبک و مدلی که فضایی هماهنگ و جذاب را برای اتاق نشیمن به همراه داشته باشد در ترکیب تمام نکات موجود در طراحی با یکدیگر مشکل دارید اولین گام در امن ترین مسیر این است که نیاز های خود را شناسایی کنید.برای مثال چند نفر از اتاق نشیمن استفاده میکنند؟ از این مکان بیشتر برای چه اهدافی استفاده می شود؟ آیا بریا استراحت کردن نیاز به فضای خاصی در اتاق نشیمن دارند؟ اتاق غذا خوری در ترکیب با اتاق نشیمن قرار دارد؟برای مبل ها چه میزان فضایی در اختیار دارید؟

 

طراحی داخلی دکوراسیون در تهران

 

طراحی داخلی دکوراسیون -در تهران-

از تلویزیون به عنوان نقطه کانونی اتاق استفاده می شود و یا به عنوان عنصری برای تکمیل کردن فضا.

مهمترین عاملی که مشخص میکند در مرکزیت اتاق نشیمن چه چیزی باید قرار داشته باشد ابن است که اغلب امروزه در بیشتر اتاق ها نشیمن دکوراسیونی را مشاهده می کنید که با مرکزیت تلویزیون طراحی و چیدمان شده است.

اما در برخی از خانه ها تلویزیون به عنوان قلب اتاق نشیمن مورد استفاده قرار نمی گیرد.اگر شما نیز می خواهید اتاقی با کاربرد استراحت و یا صحبت کردن داشته باشید نیازی نیست که از تلویزیون به عنوان نقطه کانونی طراحی استفاده کرد و مبلمان را با توجه آن چیدمان کنید.در چنین شرایطی حتی میتوانید تلویزیون را در اتاق های دیگری قرار داده و در سالن نشیمن دکوراسیون متفاوت اجرا کنید.

طراحی داخلی دکوراسیون در تهران برای ایجاد تغییر و تنوع بسیار اجرا می شود.

 

طراحی داخلی دکوراسیون داخلی در تهران

در بسیاری از موارد ممکن است که اتاق نشیمن برای چندمین کاربرد متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد.در چنین شرایطی بسیار مهم است که تقسیم بندی در ستی در طراحی نشیمن ایجاد شود.

اگر از اتاق نشیمن هم برای نشستن و هم برای غذا خوردن و هم برای کار کردن استفاده میکنید لازم است که این بخش ها را به گونه ای  طراحی کنید که با وجود این که در یک مکان قرار داند فضایی مجزا از یکدیگر داشته باشند.برای این منظور هم می توانید از جدا کننده های دکوراتیوی مانند پارتیشن های متحرک و ثابت استفاده کرده و هم با ایجاد کمی تغییر در طراحی داخلی دکوراسیون این نقاط آن ها را از یکدیگر مجزا کنید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن مهندسان با تجربه آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904